W ramach projektu stworzyliśmy pełen wizerunek marki wchodzącej na rynek polski i niemiecki. Została stworzona identyfikacja wizualna firmy, a dzięki wskazówkom klienta kolorem przewodnim został pomarańczowy nawiązujący do sztandarowego produktu marki. Wykonany został autorski sklep internetowy z indywidualną grafiką. W sklepie został wdrążony system szybkich płatności internetowych PayU. Od strony administracyjnej został stworzony autorski system do fakturowania pozwalający na wystawianie faktur zarówno krajowych jak zagranicznych oraz moduł magazynu pozwalający na łatwą kontrolę ilości towaru. Założone i skonfigurowane zostały konta na portalach Facebook, Youtube i Allegro oraz został wykonany sprzedażowy szablon aukcji. Odnośniki do social media zostały umieszczone w sklepie internetowym. Zostały również wykonane prace poligraficzne w ramach których został przygotowany i wydrukowany katalog prezentujący ofertę handlową firmy. Zostały również zaprojektowane i wydrukowane wizytówki.
Celem projektu było stworzenie spójnej, rozpoznawalnej identyfikacji wizualnej firmy, a także nowoczesnej platformy sprzedażowej umożliwiającej łatwe zakupy online. Połączenie social media ze sklepem internetowym umożliwiło użytkownikom łatwe śledzenie aktualności oraz promocji marki, a rozbudowane zaplecze administracyjne umożliwia pełne zarządzanie klientami, użytkownikami, produktami oraz zamówieniami. Przygotowane materiały poligraficzne pozwoliły przedstawicielom handlowym na profesjonalną prezentację asortymentu sklepu. Prace z zakresu mediów społecznościowych przyczyniły się do wzrostu sprzedaży w sklepie jak i na innych platformach sprzedażowych np. Allegro.