Kampanie AdWords kluczem do sukcesu Twojej firmy
Kampanie Adwords pozwalają na efektowne dotarcie z reklamą do osób, które naprawdę jej szukają, a tym samym pozwalają osiągnąć zysk ze sprzedaży towarów lub usług. Reklama AdWords w wyszukiwarce Google posiada wiele zalet, jednakże należy pamiętać, że tylko wtedy gdy jest one profesjonalnie przygotowane. Źle przygotowana kampania to nieodwracalna strata pieniędzy. Powierz zatem swoją firmę w dobre ręce, skorzystaj z naszej kompleksowej usługi przeprowadzenia jednej z 4 rodzajów kampanii Adwords i ciesz się z zysków swojej firmy.
kampanie AdWords – sprawdź ile zyskujesz
Błyskawiczne efekty
Już w klika chwil od momentu rozpoczęcia kampanii Twoje strona internetowa może być na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania Google, nie musisz czekać na długotrwałe efekty pozycjonerów.
Nowe grono klientów
Tworząc kampanie dobieramy dokładnie osoby, które mają ją widzieć dzięki czemu trafiasz do osób potencjalnie zainteresowa- nych Twoimi usługami bądź produktami.
Kontrola kosztów
Nie musisz wcale wydawać ogromnych ilości pieniędzy na kampanie, ustalamy dzienny budżet, który chcesz przeznaczyć na kampanie, w każdej chwili możesz go modyfikować.
Płatności za kliknięcia
Płacisz tylko za potencjalnych klientów, czyli za kliknięcia w Twoją reklamę, które skierują użytkownika na Twoją witrynę www.
Określenie lokalizacji
Możesz określić dokładną lokalizacje, więc niezależnie od tego czy prowadzisz lokalną firmę czy też sprzedajesz swoje usługi w całym kraju ty decydujesz o zasięgu reklamy.
Wiesz za co płacisz
Otrzymujesz od nas dokładny raport z przeprowadzonej kampanii. Dzięki niemu poznasz lepiej swoich klientów, ich zachowania i potrzeby.
Reklama tekstowa
Wyszukiwarka Google wyświetla linki sponsorowane wśród wyników wyszukiwania, dzięki czemu Twoja strona może być na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania od zaraz.
Reklamy tekstowe są wyświetlane na podstawie słów kluczowych, jakie wpisuje w wyszukiwarce twój potencjalny klient, które to z kolei są ściśle powiązane z twoją branżą i produktami ktore oferujesz.
Reklamy tekstowe wyświetlane są w wyszukiwarce Google (również w jej wersji mobilnej) a także na stronach partnerów reklamowych Google do których należą m.in. Blogger czy YouTube. W standardowej wersji wyszukiwarki Google reklamy te pojawiją się na górze, na dole, lub z boku wyników wyszukiwania.
Podstawą sukcesu reklamy tekstowej jest odpowiedni dobór słów kluczowych, stawek za kliknięcie oraz odpowiednie targetowanie.
Reklama produktowa
Jeśli posiadasz sklep internetowy zakupy Google są stworzone z myślą właśnie o Tobie. Możesz prezentować obok wyników wyszukiwania konkretne produkty swojego sklepu wraz z ich nazwami, cenami, a także zdjęciami. Możesz również dodać komunikat promocyjny do swojej wyświetlanej oferty.
Zakupy Google pozwalają również na określenie wielu dodatkowych parametrów sprzedaży, jak kategoria czy marka, które pozwalają na lepsze dopasowanie produktów do wyszukiwania przeprowadzonego przez potencjalnego klienta.
Jeżeli zajmujesz się handlem zzagranicznym, w ramach Zakupów Google możesz również prezentować swoją ofertę dostosowaną do odbiorców z danego kraju. Klient poszukujący danego produktu w wyszukiwarce od razu może podjąć decyzje o jego zakupie, widząc twoją reklamę na tle konkurencji.
Reklama graficzna
Wyświetl swoją unikalną grafikę informującą o Twoich usługach czy produktach na innych stronach internetowych będących w sieci reklamowej Google, którą buduje przeszło 2 miliony stron internetowych na całym świecie.
Grafika reklamowa może zawierać nieruchomy obraz, animowany plik GIF, animację Flash, a także odpowiednio przygotowane pakiety reklamowe HTML5. Reklamy graficzne wyświetlają się w różnych wielkościach i w różnych miejscach na stronach partnerów.
Są one dopasowane tematycznie do serwisu w którym są wyświetlane (np. reklamy dotyczące sprzedaży samochodów będą wyświetlać się na forum o tematyce auto-moto), co sprawia że odwiedzjący daną stronę są potencjalnie zainteresowani wyświetlanymi reklamami. Użytkownik, który kliknie w taką reklamę zostanie przekierowany bezpośrednio na Twoją stronę internetową.
Remarketing
Kiedy użytkownik odwiedzi Twoją stronę www, możesz w nienachlany sposób przypominać mu o swojej ofercie poprzez wyświetlanie swojej reklamy na stronach internetowych należących do sieci reklamowej Google bądź po wpisaniu haseł dotyczących twojej witryny w wyszukiwarce.
Nie daj o sobie zapomnieć, stosując statyczny bądź dynamiczny remarketing. Remarketing statyczny polega na wyświetlaniu użytkownikowi treści reklamujących twoją witrynę www, zaś remarketing dynamiczny ma zastosowanie głównie w sklepach internetowych, gdyż pozwala na wykrycie produktu, jaki oglądał odiwedzający twoją witrynę i prezentowaniu go w formie reklamy na stronach sieci reklamowej Google.
Remarketing Google działa nie tylko na standardowych stronach internetowych, ale również w aplikacjach mobilnych.
Zobacz nasze najnowsze realizacje