Projekt obejmował szeroki zakres prac graficznych jak i programistycznych. Pierwszym etapem i jak się okazało najtrudniejszym w tym przypadku było stworzenie identyfikacji marki. Po wielu propozycjach udało się wybrać logo -klasyczne, eleganckie, ponadczasowe. Graficy wykonali również liczne projekty ulotek reklamowych prezentujące ofertę handlową, które później wraz z wizytówkami w formie terminarza kolejnych wizyt zastały wydrukowane w naszej drukarni. Stworzyliśmy również projekt oraz wykonaliśmy nadruk na długopisach reklamowych w dwóch kolorach – pomarańczowych i białych. Zostały zaprojektowane i wydrukowane również klasyczne, białe papierowe torby dla klientów salonu paznokci. Główną ideą tego biznesu jest mobilność, w związku z czym zaprojektowane i wykonane zostały w kilku wariantach magnesy na samochód, gdyż klientka chciała poza pracą wykorzystywać samochody do celów prywatnych. W ramach projektu unijnego została wykonane strona internetowa z autorskim systemem CMS pozwalającym na łatwe zarządzanie treścią strony.
Celem projektu było stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej dla nowej firmy rozpoczynającej działalność na lokalnym rynku. Głównym założeniem projektu była prezentacja firmy u klienta, stąd dobór materiałów reklamowych. Na życzenie klientki w projekcie zostały połączone klasyczne elementy z odrobiną szaleństwa. Stworzona witryna internetowa daje pełną możliwość aktualizacji treści klientce np. uzupełnianie galerii, dodawanie aktualności czy nowych certyfikatów co pozwala na zachowanie ciągłego kontaktu z klientem, tak istotnego w bezpośredniej sprzedaży usług.